ЮПСС Ізмаїл

Автоматизація бізнес-процесів та управлінського обліку олійноналивного терміналу шляхом впровадження АІС «Арт:Олійноналивний термінал»
Компанія ТОВ «ЮПСС Ізмаїл», дочірня компанія найбільшого на півдні України портового комплексу з перевантаження наливних харчових вантажів на території Дніпро-Бузького морського порту, компанії ТОВ “ТЕРМІНАЛ-УКРХАРЧОЗБУТСИРОВИНА”.
У складних економічних та соціальних умовах 2022 року, а також у зв’язку з перенаправленням транспортних потоків у Дунайські порти, влітку 2022 року компанією у найкоротші терміни було побудовано та запущено новий перевантажувальний наливний термінал у порту Ізмаїл для експорту сільськогосподарської продукції.
Задача
Замовнику потрібно було перед початком промислової діяльності терміналу впровадити автоматизацію всіх виробничих та логістичних процесів у терміналі та управлінській облік його діяльності.
Рішення
Консультант запропонував поставити та впровадити програмний продукт «Арт:Олійноналивний термінал», розроблений фахівцями консультанта на платформі BAF, який складається з таких підсистем:
- АРМ «Контрольно-пропускний пункт»
- АРМ «Лабораторія»
- АРМ «Вагова»
- Блок кількісно-якісного обліку
- Блок складського обліку
- Завантаження реєстрів транспорту, що знаходиться у дорозі
- Підсистема «Арт.Накопичувач» – облік транспорту у своєму накопичувачі
- Облік наданих послуг.
Також необхідно було виконати роботи з адаптації функціональних можливостей комплексу під бізнес-процеси замовника:
Інтеграція з ваговим обладнанням та існуючим обладнанням для розпізнавання номерів.
Створення та налаштування розподіленої інформаційної системи на 3 бази та оперативний обмін інформацією між ними.
Термін впровадження: 1 місяць
Дата початку промислової експлуатації – жовтень 2022 року
Результати
Внаслідок впровадження комплексу «Арт:Олійноналивний термінал»:
- Були автоматизовані всі процеси, пов’язані з прийманням та обробкою транспорту
- Збільшилася швидкість обробки машин, що прибули на термінал
- Автоматизовано управлінські процеси, а також облік вантажів та наданих послуг
- Зменшився обсяг виконуваних співробітниками «паперових», монотонних та одноманітних операцій
- Усі облікові бізнес-процеси стали формалізовані, виключилося дублювання введення однієї й тієї ж
- інформації на різних етапах роботи
- Зменшилася собівартість обробки однієї машини в терміналі.
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 10
- З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 10
- Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Підтвердження:
Відгук замовника у форматі pdf
Розширення функціональних можливостей системи «Арт:Олійноналивний термінал» через впровадження мобільного застосунку «Арт:Директор зернового терміналу»
Замовник у складних економічних та соціальних умовах 2022 року, у зв’язку з перенаправленням транспортних потоків у Дунайські порти, влітку 2022 року побудував та запустив в експлуатацію новий перевантажувальний наливний термінал у порту Ізмаїл для експорту сільськогосподарської продукції.
Після успішного впровадження програмного продукту «Арт:Олійноналивний термінал» у замовника виникла потреба оперативного доступу до поточної достовірною інформацією про роботу підприємства у режимі реального часу з мобільного пристрою.
Задача
Замовнику потрібно було забезпечити своїх керівних співробітників підприємства оперативною та достовірною інформацією про роботу терміналу в режимі реального часу, яку вони в змозі отримувати на свої мобільні прилади незалежно від свого місцезнаходження.
Рішення
Вивчивши проблему консультант запропонував вирішити запит шляхом впровадження мобільного застосунку «Арт:Директор зернового терміналу», який було розроблено фахівцями консультанта, з адаптацією наявних функціональних можливостей мобільного додатку під бізнес-процеси олійноналивного терміналу, яка включає в себе:
- Інтеграцію мобільного застосунку з програмним комплексом “Арт:Олійноналивний термінал”.
- Налаштування відбору і візуалізації інформації в розрізі:
- відвантажених суден;
- контрагентів та їхніх контрактів;
- часових періодів;
- вантажів.
- Доопрацювання функціоналу мобільного застосунку з урахуванням специфіки роботи з олійними продуктами.
Впровадження було здійснено на протязі 1 місяця.
Результати
Внаслідок впровадження мобільного застосунку «Арт:Директор зернового терміналу» керівництво компанії отримало можливість отримувати на свої мобільні пристрої достовірну поточну інформацію, зокрема, щодо обороту, наявності продукції на терміналі, тощо, у будь-який час доби та незалежно від свого місцезнаходження, не залучаючи інших співробітників, що значно повисило оперативність прийняття та якість управлінських рішень.