“M.E.Doc” – Електронний документообіг
Цей модуль забезпечує обмін документами в електронному вигляді як із контролюючими органами (наприклад, реєстрація податкових накладних у ЄРПН), так і з контрагентами (обмін рахунками, актами та податковими накладними).
Програма електронного документообігу M.E.Doc.Бізнес – це зручна онлайн-система для обміну будь-якими документами з вашими контрагентами.
- Створить індивідуальний або надасть стандартний шаблон
- Перевірить створені шаблони перед відправленням
- Підпише документи вашим електронним підписом
- Надішле, прийме та збереже документи від контрагента
- Обмін юридичними значущими документами з підписанням КЕП
- Фіксована ціна на необмежену кількість документів
- Автоматична обробка документів
- Створення власних шаблонів документів
- Взаємодія з будь-якою обліковою системою
- Експрес-оповіщення про отримання документів від контрагента
Чому варто обрати модуль :
- Гарантована автентичність: усі документи відповідають вимогам законодавства України.
- Повний контроль процесу: ви маєте змогу відстежувати обмін документами на всіх етапах.
- Доставка й отримання підтвердження: забезпечується швидка доставка документів адресатам із підтвердженням.
- Економія ресурсів: зменшуються витрати на папір, картриджі, поштові послуги, кур’єрів та архівне зберігання.
- Простота використання: достатньо базових навичок роботи з комп’ютером.
- Надійність: підтверджена досвідом провідних компаній у світі.
- Соціальна й екологічна відповідальність: сприяє збереженню довкілля та підвищенню репутації вашого бізнесу.
Ціна (грн з ПДВ):
МЕДОК - Електронний документообіг на 1 місяць | 150,00 |
МЕДОК - Електронний документообіг на 1 рік | 1 800,00 |