Форма зворотного зв'язку

Повідомлення успішно надіслано!

Наші фахівці незабаром зв'яжуться з Вами.

ДП “ММТП”

Державне підприємство “Миколаївський морський торговельний порт”

Миколаївський морський торговельний порт – один з найстаріших портів України (заснований в 1862 році) і займає провідне місце по переробці експортно-імпортних і каботажних вантажів, забезпеченню транзитних перевезень різноманітних вантажів, перевалці контейнерів і пакетів.

Морський порт є специфічним транспортним підприємством і завдання автоматизації мають тут істотну галузеву і відомчу специфіку. Для їх вирішення на Державному підприємстві «Миколаївський морський торговельний порт» використовувалися власні програми, розроблені ІТ-фахівцями ІОЦ порту. Однак такий підхід мав ряд недоліків, властивих «клаптикової» автоматизації, в тому числі – дублювання і неузгодженість даних автономних інформаційних баз. Масштабний розвиток порту і зростання обсягів вантажопереробки зажадало проведення комплексної автоматизації всіх найважливіших підсистем обліку та управління порту.

2018 рік. Впровадження системи електронного догкументообігу “BAS Документообіг КОРП”

 

Задача

Необхідно було поставити та впровадити програмний продукт “Документообіг КОРП”, який забезпечує єдиний інформаційний простір для автоматизації роботи з документами підприємства та філій.

Рішення

Були проведені роботи з впровадження системи електронного документообігу “Документообіг КОРП”, які включали:

  • Передпроєктне обстеження
  • Постачання та попереднє налаштування системи
  • Налаштування видів та шаблонів електронних документів
  • Розробка та налаштування шаблонів комплексних процесів обробки документів
  • Налаштування прав доступу користувачів та їх інтерфейси
  • Написання інструкцій користувачів щодо створення та обробки електронних документів
  • Групове навчання користувачів

Результати

В результаті реалізації проекту:

  • Організовано та систематизований облік документів. Напрями обліку та автоматизації процесів – вхідна, вихідна та внутрішня кореспонденція, договірна робота
  • Суттєво скоротився час обробки документів – узгодження, затвердження, виконання
  • Результат впровадження системи керівництвом компанії та користувачами завдяки зручному введенню документів, запуску процедур їх обробки, контролю проходження документа по процедурі обробки, можливості формування звітів у необхідних аналітичних розрізах оцінюється як позитивний.

Дата початку промислової експлуатації програмного продукту – 02.05.2018

До системи підключено 30 користувачів.

2010 рік. Розробка та впровадження отраслевого рішення “ММТП”

 

Задача

Керівництвом ДП ММТП було прийнято рішення про створення та впровадження єдиної автоматизованої системи.

Рішення

За результатами дослідження та аналізу складних взаємопов’язаних виробничих процесів діяльності порту фахівцями «Арт Софт» розроблено та впроваджено оригінальне галузеве рішення – «ММТП». Конфігурація «ММТП» містить унікальний функціонал, який задовольняє потребам в управлінському та фінансовому обліку всіх сфер діяльності порту – від соціальної сфери до управління. Автоматизовані напрямки:

  • бюджетування;
  • комерційно-договірна робота;
  • технологічне забезпечення;
  • диспетчеризація роботи транспорту (суду, вагони, автотранспорт, баржі, буксири);
  • транспортно-експедиційна контора;
  • вантажно-розвантажувальні роботи; розрахунок заробітної плати докерів;
  • надання послуг малого флоту;
  • воєнізована охорона;
  • робота спец. механізмів (портальні крани, навантажувачі, транспортери);
  • послуги автотранспорту;
  • залізнична служба;
  • ремонтно-будівельна дільниця;
  • ремонтні майстерні;
  • служба енергогосподарства;
  • лікарня;
  • бухгалтерський облік;
  • кадровий облік;
  • розрахунок заробітної плати;
  • формування звітності.

Результати

За результатами промислової експлуатації Замовник підтверджує основні переваги впровадження галузевої конфігурації «ММТП»:

  • розрізнена інформація зібрана в єдину інформаційну базу;
  • виключені дублювання і неузгодженість облікових і довідкових даних;
  • кожна операція реєструється один раз і показується як в управлінському, так і в регламентованому обліку;
  • підвищилася вірогідність обліку;
  • знизилося навантаження на співробітників;
  • звіти будуються в будь-яких аналітичних розрізах з бажаною деталізацією та угрупованням даних;
  • система забезпечує ефективний контроль за всіма напрямками діяльності порту;
  • керівництву порту надається оперативна і точна інформація для прийняття рішень;
  • автоматизований облік ведеться в повній відповідності відомчим вимогам і вимогам законодавства України.

Впроваджено

15.07.2010

Параметри впровадження

  • Автоматизовано робочих місць: 150
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 150
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Відгук замовника в форматі pdf