ТОВ “Аскет Шиппінг”

Впровадження системи електронного документообігу “Документообіг КОРП”
в ТОВ “Аскет Шиппінг”
З розвитком компанії та зростанням мережі філій виникла проблема обліку та оперативності узгодження та виконання документів, пов’язаних з оплатою рахунків постачальників, та організацією договірної роботи з контрагентами.
Для вирішення цієї проблеми керівництвом компанії було ухвалено рішення щодо впровадження системи електронного документообігу.
Компанія звернула до нас як партнера, з яким існує багаторічна співпраця з автоматизації бізнес-процесів основної діяльності компанії.
ЗАВДАННЯ:
Необхідно було поставити та впровадити програмний продукт “Документообіг КОРП”, який забезпечує єдиний інформаційний простір для автоматизації роботи з документами підприємства та філій.
РІШЕННЯ:
Були проведені роботи з впровадження системи електронного документообігу “Документообіг КОРП”, які включали:
-
- Попереднє налаштування
- Збір та аналіз вимог замовника до СЕД
- Налаштування видів та шаблонів електронних документів
- Розробка та налаштування шаблонів комплексних процесів обробки документів
- Налаштування прав доступу користувачів та їх інтерфейси
- Прив’язка СЕД з мобільними програмами користувачів
- Написання інструкцій користувачів щодо створення та обробки електронних документів
- Групове навчання користувачів
РЕЗУЛЬТАТИ:
В результаті реалізації проекту:
-
- Організовано та систематизований облік документів
- Суттєво скоротився час обробки документів (у середньому в 3 рази) – узгодження, затвердження, виконання
Результат впровадження системи керівництвом компанії та користувачами завдяки зручному введенню документів, запуску процедур їх обробки, контролю проходження документа по процедурі обробки, можливості формування звітів у необхідних аналітичних розрізах оцінюється як позитивний.
- Дата початку промислової експлуатації програмного продукту – 01.09.2017р.
- До системи підключено 61 користувач.
- Розвиток системи продовжується і в цей час.