ТОВ Фірма “Сквід”

ТОВ Фірма “Сквід” працює на ринку з 1999 року і зарекомендувала себе як надійного постачальника питної води для дому та офісу під торговою маркою “Чиста вода” у Миколаївському регіоні. У компанії є власна лабораторія та сертифіковане виробництво. Джерелом води є свердловина, що має глибину 28м і розташована в екологічно чистій зоні, в межах Артезіанського Причорноморського басейну.
Компанія випускає 3 види води: «Чиста вода», «Йодована вода», «Здорова вода». Всі назви води проходять 7 стадій очищення, основним з яких є метод зворотного осмосу – очищення на молекулярному рівні. «Чиста вода» має смак талої води, «Йодована» вода з додаванням йодис-концентрату для профілактики йододефіциту і захворювань щитовидної залози, «Здорова» вода – з додатковим комплексом мінеральних солей: кальцій, магній, калій, натрій, що доброчинно впливає на весь організм, шкіру, волосся і нігті. Продукція випускається в бутлях об’ємом 18,9 і 5 літрів.
Задача
Для зручності обслуговування існуючих клієнтів та, відповідно, збільшення частки ринку, наша компанія вирішила розробити та запустити мобільні додатки для замовлення та доставки пітної води, який має забезпечити зручність замовлення, швидкість обробки замовлення, його відстеження персональні цінові та товарні пропозиції.
Рішення
Фахівці ТОВ «Арт Софт» запропонували розробити:
- Мобільний додаток клієнта, що забезпечує оформлення замовлення на доставлення води, який буде мати такі функції:
- Вхід в додаток (при вказівці номера телефону в якості ідентифікатора користувача і пароля, користувача який вже зареєстрований в базі користувачів додатка).
- Реєстрація в додатку (з обов’язковим зазначенням імені, номера телефону в якості ідентифікатора користувача і пароля, а також необов’язковим зазначенням e-mail).
- Отримання списку адрес доставлення поточного користувача.
- Отримання списку номерів кол-центру.
- Отримання списку доступних часових проміжків доставлення.
- Отримання вартості експрес-доставки.
- Показ історії оформлених замовлень поточного користувача.
- Відстеження статусів замовлень зі списку оформлених замовлень поточного користувача.
- Повторення замовлення зі списку оформлених замовлень поточного користувача.
- Додавання адреси доставлення в список адрес доставлення поточного користувача.
- Редагування адрес доставлення поточного користувача.
- Оформлення замовлення із зазначенням адреси доставлення (з вибором зі списку збережених місць), дати доставлення, бажаного часу, коментаря, виду і кількості товарів, обладнання та послуг, виду доставлення (безплатний, експрес).
- Дзвінок стандартними засобами на телефон зі списку номерів кол-центру.
- Мобільний додаток водія, призначений для спрощення організації роботи водіїв служби доставлення води та їх комунікації з клієнтами та співробітниками який буде мати такі функції:
- Аутентифікація та авторизація в додатку (при правильній вказівці комбінації номер автомобіля / номер маршрутного листа).
- Можливість отримання всіх замовлень, призначених авторизованому користувачеві на сьогодні (вручну або з інтервалом поновлення 5 хвилин).
- Зміна порядку замовлень в списку за бажанням користувача.
- Виведення списку замовлень, розподіленого по 3-м категоріям (Заплановані, Скасовані, Виконані) і показ короткої інформації: адреса, час доставлення, розрахунковий час
- доставлення (для запланованих), інформування про час, що залишився на виконання (для запланованих).
- Перегляд докладної інформації про замовлення (Номер, докладна адреса, примітки до адреси, примітки до замовлення, товари до відвантаження, товари для повернення, ціна, тип оплати, клієнт).
- Зміна інформації про замовлення: кількості товарів до відвантаження і поверненню.
- Показ замовлень на мапі з інформуванням про бажаний час доставлення.
- Побудова маршруту до адреси доставлення за допомогою стороннього ПО (Google Maps).
- Телефонування клієнту стандартними засобами пристрої.
- Телефонування стандартними засобами пристрої на один із зумовлених номерів.
- Відправлення повідомлення зі списку зумовлених повідомлень на сервер.
- Передача статусу замовлення на сервер при його зміні (Заплановано, Скасовано, Виконано).
- Ухвалення нового замовлення під час роботи.
- Приймання оплати одним зі способів: готівкою, в рахунок.
- Показ звіту по замовленнях на поточну дату.
- Можливість отримання замовлення від іншого користувача шляхом сканування QR-коду на паперовому документі замовлення.
- Можливість відправити замовлення зі списку запланованих іншому користувачеві.
- Надсилання інформації про місце водія на сервер з інтервалом до 5 хвилин.
- Серверна частина, що забезпечує обмін інформацією між мобільними додатками та інформаційною системою компанії:
- Аутентифікація та авторизація користувачів мобільних додатків водія.
- Передача на мобільний додаток водія всіх замовлень, сформованих БД і призначених до виконання авторизованому водієві, докладної інформації про замовлення (номер замовлення, клієнт, докладну адресу та час доставлення, примітки до адреси, примітки до замовлення, товари до відвантаження, товари для повернення, ціна, тип оплати).
- Передача в БД з мобільного додатка водія зміни статусу замовлення при його обробці – Приступив до роботи, Виконано, Скасовано.
- Передача в БД з мобільного додатка водія зміна інформації про замовлення (кількості товарів до відвантаження і поверненню, примітки водія на замовлення).
- Передача в БД з мобільного додатка водія інформації про приймання оплати, суму оплати клієнтом поставленого товару готівковими коштами зі способів: готівкою, по рахунку.
- Обробка передачі замовлення одним водієм іншому шляхом сканування штрих або QR-коду на паперовому документі замовлення мобільним додатком водія, передає замовлення з передачею відповідної інформації в БД і на мобільний додаток водія, якому передається замовлення.
- Отримання інформації про місцеперебування водія та її передача в БД
Також консультант запропонував скористатися програмної підтримки малого бізнесу Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) при реалізації проєкту, суть якої полягає в отриманні замовником консалтингової послуги гранту ЄБРР в розмірі 50% від вартості послуг консультанта.
Спільно з ТОВ «Арт Софт» була розроблена і подана в ЄБРР проєктна документація, укладені договір з консультантом і грантову угоду з ЄБРР.
Результат
В результаті впровадження мобільних додатків:
- Наші клієнти отримали можливість замовляти доставлення води прямо зі свого смартфона.
- Водії отримують заявку безпосередньо на смартфон, що істотно спростило логістику доставлення та прискорило обробку замовлень.
Термін впровадження: 4 місяці
Запуск у промислову експлуатацію 01.02.2019р.