ТОВ “Лоджистлі”
Автоматизація виробничих та логістичних процесів терміналу шляхом впровадження програмних рішень «Арт:Зерновий термінал» та «Арт:Черга»
Компанія ТОВ “Лоджистлі” у 2024 році побудувала та запустила в роботу новий термінал зі своїми власними складами з перевантаження зернових у місті Чорноморськ.
Термінал працює на перевалку зернової продукції, як за прямим варіантом, так і через склад з авто і залізничним транспортом, та потребував автоматизації його виробничих та логістичних процесів.
Задача
Замовник звернувся до консультанта з метою вирішення таких питань:
- Автоматизації виробничих та логістичних процесів терміналу з перевалки та тимчасового зберігання на складах зернових вантажів;
- Зменшення черг зерновозів, які очікують розвантаження, шляхом впровадження системи електронної черги;
- Впровадження автоматизованого оперативного управлінського обліку діяльності терміналу.
Рішення
Після проведення аналізу вимог замовника до системи консультант запропоновав йому поставити та впровадити програмні рішення «Арт:Порт» – «Арт:Зерновий термінал» та «Арт:Черга», які мають сертифікат «Сумісно з програмами BAS», з адаптацію функціональних можливостей до потреб та бізнес-процесів замовника, а також допоміжні WEB та мобільні додатки.
До складу автоматизованої системи запропоновано було включити такі підсистеми:
- WEB-додаток «Art:Line», призначений для подання заявок водіями на постановку в електронну чергу;
- АРМ «Диспетчер електронної черги»;
- Телеграм-бот для інформування водіїв;
- АРМ «Контрольно-пропускний пункт»;
- АРМ «Вагова»;
- Блок складського обліку;
- Мобільний застосунок «Оператор складу», призначений для контролю правильності вивантаження машин у складі;
- Мобільний застосунок «Тальман зернового терміналу», призначений для контролю навантаження суден;
- Блок роботи з судновими документами;
- Облік наданих послуг.
Термін впровадження: 2 місяці.
Дата впровадження: 31.07.2024
Результати
В результаті впровадження комплексів «Арт:Зерновий термінал» і «Арт:Черга»:
- Була організована зовнішня логістика і плановість прибуття автотранспорту на термінал;
- Були автоматизовані всі процеси, пов’язані з прийманням і обробкою транспорту;
- Збільшилася швидкість обробки машин і вагонів, які прибули на термінал;
- Автоматизовано управлінські процеси, а також облік вантажів і наданих послуг;
- Зменшився обсяг виконуваних співробітниками «паперових», монотонних та одноманітних операцій;
- Усі облікові бізнес-процеси стали формалізованими, виключилося дублювання введення однієї й тієї самої інформації на різних етапах роботи;
- З’явився оперативний контроль опрацювання машин і вагонів на терміналі за часовими параметрами і правильності вивантаження машин по складах і судах;
- Зменшилася кількість помилок у роботі та «людський фактор» під час ухвалення рішень;
- Зменшилася собівартість обробки однієї машини в терміналі.
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 15
- З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 15
- В режимі тонкого клієнта: 15
- Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)