ТОВ “Нікморсервіс Миколаїв”
Свою діяльність ТОВ «Нікморсервіс Миколаїв» почало у 2000 році. У 2006 році було покладено початок формуванню стивідорного напрямку: був сформований відокремлений структурний підрозділ в складі підприємства – Стивідорна компанія «Нікморсервіс».
Ефективний менеджмент, бездоганна якість обслуговування вантажів, повний комплекс послуг, що пропонуються компанією, дозволив залучити значні обсяги вантажів.
На сьогодні виробничі потужності дозволяють перевалювати понад 1 млн тонн вантажів на рік.
Успіх роботи підприємства будується на чіткій роботі всього колективу, надійності і якості послуг, що надаються, прозорому веденні бізнесу і відкритому спілкуванні з партнерами.
Задача
У зв’язку зі зростанням обсягів вантажопереробки та необхідністю оптимізації ведення обліку вантажних операцій було прийнято рішення автоматизувати оперативний облік.
Рішення
Для вирішення завдань автоматизації бізнес-процесів компанія консультант запропонував адаптувати та впровадити програмний продукт комплексу «Арт:Порт» «Арт:Стивідорна компанія».
Фахівцями консультанта був доопрацьований і впроваджений програмний комплекс, проведено навчання оперативних працівників компанії. Наші співробітники отримують якісні консультації щодо раціонального використання даного продукту.
В результаті впровадження програмного продукту «Арт:Стивідорна компанія» автоматизовані:
- АРМ Вагаря:
- зміна інтерфейсу робочого місця;
- впровадження 3 режимів роботи вагової: «Надходження», «Відвантаження за нарядом», «Відвантаження на судно»;
- розробка пакету друкованих форм: «Штамп на ТТН», «Дозвіл на вивантаження», «Схил»;
- розробка механізму заповнення полів ТЗ при зчитуванні RFID-мітки в режимі “Відвантаження на судно” на АРМ вагаря.
- Робоче місце тальмана:
- форма зчитування RFID-мітки;
- перевірка збігу прив’язаного до ПК складу;
- оповіщення в разі розбіжності з даними мітки;
- реєстрація часу завантаження;
- перевірка проходження попередніх етапів (реєстрація мітки, зважування тари).
В рамках адаптації системи до потреб Замовника виконані наступні роботи:
- розроблено механізм групового розкредитування вагонів, що дозволяє в спрощеній формі створювати безліч документів надходження на транспортні засоби, які прибувають;
- запроваджено документ «План завозу», за допомогою якого відображається планова кількість вантажу, який поставляється, що надалі дозволяє провести план-фактний аналіз;
- здійснено поділ обліку навалювальних і генеральних вантажів: реалізація обліку навалювальних вантажів за вагою нетто, генеральних вантажів – за вагою брутто;
- розроблено механізм автоматичного окреслення схеми судна в залежності від обраної користувачем кількості трюмів для друкованої форми виконавчого каргоплана;
- розроблений регістр відомостей з прив’язки RFID-міток до інформації про транспортний засіб;
здійснена функція читання і зміни прив’язок міток.
Впроваджено в:
ТОВ “Нікморсервіс Миколаїв”
04.01.2021
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 2
- З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 1
- Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
