Форма зворотного зв'язку

Повідомлення успішно надіслано!

Наші фахівці незабаром зв'яжуться з Вами.

ТОВ “Нікморсервіс Миколаїв”

Свою діяльність ТОВ «Нікморсервіс Миколаїв» почало у 2000 році. У 2006 році було покладено початок формуванню стивідорного напрямку: був сформований відокремлений структурний підрозділ в складі підприємства – Стивідорна компанія «Нікморсервіс».

Ефективний менеджмент, бездоганна якість обслуговування вантажів, повний комплекс послуг, що пропонуються компанією, дозволив залучити значні обсяги вантажів.

На сьогодні виробничі потужності дозволяють перевалювати понад 1 млн тонн вантажів на рік.

Успіх роботи підприємства будується на чіткій роботі всього колективу, надійності і якості послуг, що надаються, прозорому веденні бізнесу і відкритому спілкуванні з партнерами.

Задача

У зв’язку зі зростанням обсягів вантажопереробки та необхідністю оптимізації ведення обліку вантажних операцій було прийнято рішення автоматизувати оперативний облік.

Рішення

Для вирішення завдань автоматизації бізнес-процесів компанія консультант запропонував адаптувати та впровадити програмний продукт комплексу «Арт:Порт» «Арт:Стивідорна компанія».

Фахівцями консультанта був доопрацьований і впроваджений програмний комплекс, проведено навчання оперативних працівників компанії. Наші співробітники отримують якісні консультації щодо раціонального використання даного продукту.

В результаті впровадження програмного продукту «Арт:Стивідорна компанія» автоматизовані:

  • АРМ Вагаря:
    • зміна інтерфейсу робочого місця;
    • впровадження 3 режимів роботи вагової: «Надходження», «Відвантаження за нарядом», «Відвантаження на судно»;
    • розробка пакету друкованих форм: «Штамп на ТТН», «Дозвіл на вивантаження», «Схил»;
    • розробка механізму заповнення полів ТЗ при зчитуванні RFID-мітки в режимі “Відвантаження на судно” на АРМ вагаря.
  • Робоче місце тальмана:
    • форма зчитування RFID-мітки;
    • перевірка збігу прив’язаного до ПК складу;
    • оповіщення в разі розбіжності з даними мітки;
    • реєстрація часу завантаження;
    • перевірка проходження попередніх етапів (реєстрація мітки, зважування тари).

В рамках адаптації системи до потреб Замовника виконані наступні роботи:

  • розроблено механізм групового розкредитування вагонів, що дозволяє в спрощеній формі створювати безліч документів надходження на транспортні засоби, які прибувають;
  • запроваджено документ «План завозу», за допомогою якого відображається планова кількість вантажу, який поставляється, що надалі дозволяє провести план-фактний аналіз;
  • здійснено поділ обліку навалювальних і генеральних вантажів: реалізація обліку навалювальних вантажів за вагою нетто, генеральних вантажів – за вагою брутто;
  • розроблено механізм автоматичного окреслення схеми судна в залежності від обраної користувачем кількості трюмів для друкованої форми виконавчого каргоплана;
  • розроблений регістр відомостей з прив’язки RFID-міток до інформації про транспортний засіб;
    здійснена функція читання і зміни прив’язок міток.

Впроваджено в:

ТОВ “Нікморсервіс Миколаїв”
04.01.2021

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 2
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Підтвердження:

Відгук замовника у форматі pdf