Форма зворотного зв'язку

Повідомлення успішно надіслано!

Наші фахівці незабаром зв'яжуться з Вами.

ТОВ “ТІС-Руда”

Впровадження автоматизованої інформаційної системі на базі раішень «Арт:Стивідорна компанія» та «Арт:Експедирування» в ТОВ “ТІС-Руда”

 

Короткий опис

ТОВ «ТИС-Руда» – це найбільш ефективний експортний термінал порту Южний з перевалки залізорудних окатишів. Обсяг перевалки у 2017 р. перевищив 5,6 млн тонн.

Термінал «ТІС-Руда» в морському порту «Південний» є стратегічною ланкою експортної логістики «Ferrexpo», компанія є співвласником терміналу.

Задача

У зв’язку зі змінами в структурі підприємства замовником було прийнято рішення автоматизувати оперативний облік.

Рішення

Для вирішення завдань автоматизації бізнес-процесів консультантом було запропоновано  впровадити автоматизовану інформаційну систему на базі програмних продуктів «Арт:Стивідорна компанія» і «Арт:Експедирування», яка буде складатисьь з таких програмних розділів:

  • Блок диспетчеризації:
    • документи реєстрації залізничних накладних, прибуття вагонів на станцію і подачі в порт;
    • механізм завантаження даних про вагони з Excel-файлу натурного листа від станції з формуванням документів залізничної накладної, прибуття вагонів на станцію і
    • приймального акта;
    • розроблений функціонал автоматичної зміни даних вагона у всіх документах після залізничної накладної при коригуванні інформації в ній;
    • розроблено АРМ “Підхід суден” для спрощеної реєстрації графіка підходу суден і декларацій по підходу судна;
    • реалізований механізм обліку відстані від носа і корми судна до кордонів при швартуванні на причалі;
    • розробка механізму обліку покрокового плану навантаження судна в документі “Вантажний план” на додаток до стандартної узагальненої таблиці каргоплана;
    • адаптовані друковані форми каргоплана – коротка з вагою і розгорнута за напрямками для кожного типу;
    • розроблений документ “Змінно-добовий план” з друкарською формою і порівнянням плану і факту в розрізі обладнання.
  • Блок групи обліку:
    • адаптація системи під облік навалювальних вантажів;
    • для усунення проблеми з негативними залишками при відвантаженні проведено поділ документальних і фізичних залишків вантажу на складі за напрямами та контрактами;
    • розробка форми “Формування реєстрів надходження вантажів” для автоматичної генерації реєстрів прийнятих вантажів за період в розрізі приймальних актів;
    • розробка АРМ вивантаження транспорту для швидкої реєстрації обробки вагонів з автоматичним формуванням документа подачі вагонів в порт і друкованої формою “Повідомлення станції”;
    • реалізований механізм відображення «прямого» варіанту вивантаження транспорту на судно для двох ситуацій:
      • однозначне списання документів на фактичне судно;
      • оприбуткування документів на склад замість документів, списаних по FIFO на судно (відмінність фізичного і документального розрізів обліку);
    • реєстрація відвантаження на судно розділена на дві таблиці: складський фізичний облік по штабелях, трюмам і облік за напрямками вантажів;
    • розроблено механізм списання вантажу на підставі Інструкцій в дорученнях для поділу однієї країни призначення в «шапці» доручення (згідно з ВМД) на кілька країн і
    • контрактів згідно з інструкцією вантажовідправника;
    • механізм вказівки в дорученні правил відбору партій вантажу за напрямками для відвантаження;
    • при підборі вантажу у «Відвантаження на судно» розроблений механізм підбору вантажів за Інструкцією вантажовідправника з номером контракту і номера складу, де розміщений вантаж;
    • зміна автоматичного підбору документів партій вантажу в «Здавальних актах» в зв’язку з цим, списання документів по партіях приходу без необхідності реєстрації переміщення;
    • розробка підсистеми інвентаризації: акти інвентаризації, списання та оприбуткування вантажу з друкованими формами;
    • реалізований блок звітів за зразком ТОВ “ТІС- Руда”;
    • доопрацьована можливість розрахунку зберігання вантажів за переліком документів партій з обраного здавального акту.
  • Блок портової логістики та експедирування:
  • вбудовування підсистеми портового експедирування в основну конфігурацію “Арт: Стивідорна компанія”;
  • адаптація документа “Місячний план завозу” під прийняту на підприємстві форму;
  • додавання добового графіка подачі вагонів зі зміною кількості колонок днів на формі в залежності від місяця;
  • розробка документа “” Річний план вантажопереробки “;
  • розроблений блок аналітичних звітів: “Аналіз обробки залізничного транспорту”, “Аналіз використання складу»;
  • розробка друкованих форм за зразками для блоку портового експедирування: «Доручення на навантаження», «Коносамент», «Штурманська розписка», «Маніфест», «Таймшит»;
  • додавання в доручення на навантаження поля “Вид документа закриття” (Коносамент, Штурманська розписка, Морська накладна).

Також був розроблений механізм для роботи логіста – спеціальний документ, в якому можна вводити планові показники роботи терміналу, а з форми – відкрити Excel-файл, який частково буде заповнений фактичними показниками з бази даних, але додатково користувач зможе використовувати будь-які формули, графіки та інші об’єкти, а потім зберегти його безпосередньо в базу даних, щоб в будь-який момент отримати доступ до зведення минулих періодів.

Результати

  • Усунення ручної підготовки документів – всі документи формуються і роздруковуються з програми.
  • «Прозорість» обліку — для кожного вхідного/ вихідного документу (доручення, вантажний план, змінно-добовий план, коносамент, маніфест) відповідає електронний аналог з посиланнями один на одного і структурою підпорядкованості, тому завжди можна оперативно знайти необхідну інформацію.
  • Збільшення точності одержуваних звітних документів – при формуванні звітів використовуються одні й ті ж дані.
  • Пошук і виправлення помилок максимально спрощені. Якщо у звіті виявлена ​​помилка, то при відкритті в ньому електронного документа можна внести зміни.
  • Скорочення термінів складання звітних документів для «закриття» місяця.
  • Будь-які звіти можна сформувати в режимі реального часу. Також ці звіти можуть самостійно змінюватися користувачами без залучення фахівців ТОВ «Арт Порт», і формуватися в різних варіантах в залежності від поставлених вимог.
  • Шляхом «впровадження» Інструкції до доручення, процедура документального переміщення вантажу між складами практично виключена.
  • При навантаженні судна фактичними даними по складу (оператор ЦПУ) і документами за Інструкцією вантажовідправника (група обліку), можна в реальному режимі часу переглянути фактичні залишки складу і визначити різницю.

Термін впровадження: 3 місяці

Дата початку промислової експлуатації – 01 березня 2019 року

Відгук замовника у форматі PDF