14.04.2022 - онлайн-семінарі "ЛЕКТОРІЙ" не тему "Облік в умовах воєнного стану"
11.04.2022
14 квітня 2022 року запрошуємо бухгалтерів та керівників прийняти участь у онлайн-семінарі "ЛЕКТОРІЙ"!
Участь БЕЗКОШТОВНА для:
- користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий), "ІТС Ретро", "Тех.підтримка", "Бухгалтерський" (2 учасника від компанії)
- ліцензійних користувачів програм автоматизації бізнесу (1 учасник від компанії)
- співробітників компаній-членів САБ (1 учасник від компанії)
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
- ПДВ: особливості оподаткування під час дії воєнного стану
- Нарахування/коригування ПДВ в умовах дії воєнного стану
- Порядок подання звітності, терміни сплати, відповідальність, обмеження щодо бюджетного відшкодування
- Пільги з ПДВ в умовах дії воєнного стану
- Нові ставки податку для операцій з пальним
- Безоплатна передача товарів для військових потреб, руйнування/знищення ТМЦ
- Особливості тимчасового переходу платників ПДВ на сплату ЄП за ставкою 2%
- Перехід на ЄП 2% на період дії воєнного стану. Благодійна допомога
- Спец-єдиний податок 2%. Правила то особливості переходу:
- Особливості переходу, хто може скористатися
- Як та коли писати заяву, чи треба це робити діючим єдинникам
- Як рахується дохід для визначення об'єкту оподаткування: на які норми ПКУ орієнтуватися, чи є приховані ризики у розрахунках
- Звітність та сплата податку
- Ризики та перспективи вдосконалення механізму оподаткування, перехідні операції
- Благодійна допомога: надання, оподаткування, документальне оформлення
- Особливості для надавачів, які не мають статусу неприбуткових організацій
- які операції не є реалізацією, на що це впливає
- "звільнення" від податкових різниць із безоплатної передачі товарів, робіт, послуг – кого та по яких операціях стосується
- формування витрат та документальне оформлення
- Фізособи як отримувачі благодійної допомоги:
- види пільг, передбачених в ПКУ
- хто може скористатися ПДФО-пільгами
- як безпечно з позиції оподаткування допомагати своїм працівникам – яку суму можна сплатити, та як оформити документально
- "Благодійні" пільги для неприбутківців – які додаткові операції не є порушенням ознак неприбутковості
- Загальні рекомендації щодо документального оформлення безоплатного надання, вилучення товарів, робіт послуг, грошової допомоги, на потреби оборони держави та у благодійних цілях
- Відображення змін ПКУ у рішеннях BAS під час дії воєнного стану: ПДВ, особливий режим ЄП, податок на прибуток
- Рекомендації з оновлення на нові релізи
- Рекомендації з ведення обліку ПДВ без реєстрації Податкових накладних у ЄРПН
- Рекомендації з переходу на особливий режим ЄП 2%
- Рекомендації з відображення безоплатних передач для військових потреб
- "Паливний" акциз в умовах воєнного стану
- Які операції не є реалізацією пального, що це означає для платників та неплатників акцизу
- Особливості застосування 0% акцизу – чи врегульовані перехідні моменти для виробників, імпортерів та трейдерів
- Регулювання цін на пальне – правила встановлення роздрібної ціни та відповідальність за порушення
- Акцизні документи та декларація – особливості складання
- Втрачене та вилучене пальне – особливості визнання та списання
- Пальне як гуманітарна допомога
- Ліцензії на пальне та відповідальність – за відсутність ліцензій: чи працює на період воєнного стану
- Зміни в законодавстві щодо обліку пального, відображення операцій з пальним в програмних продуктах BAS
Король Ростислав, бізнес-аналітик компанії We.Code
ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА
Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
- Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Безкоштовна участь розповсюджується на дві людини від організації
- Безкоштовно для ліцензійних користувачів програм автоматизації бізнесу. Безкоштовна участь розповсюджується на одну людини від організації
- Безкоштовно для одного співробітника від компанії-члена САБ
- 300 грн. з ПДВ для інших учасників (всі хто не перелічені вище)