Ваше запитання до нас

CAPTCHA
(0512) 67-00-97
Миколаїв
Одеса
 
+38 (0512) 67-00-97
Миколаїв
Одеса

On-Line семінар: Проведення інвентаризації в умовах воєнного стану. Облік результатів

On-Line семінар: Проведення інвентаризації в умовах воєнного стану. Облік результатів

10.11.2022

Запрошуємо на лекторій 23 листопада.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.

Галина Морозовська (експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування) розповість про правила проведення інвентаризації в умовах воєнного стану та облік результатів інвентаризації.

Валентина Криворучко (методист ІТС) продемонтрує методику обліку інвентаризації в програмах для автоматизації бізнесу.


В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":

Правила проведення інвентаризації в умовах воєнного стану та облік її результатів

Правила проведення інвентаризації в умовах воєнного стану

      • Строк проведення інвентаризації. Чи можна перенести річну інвентаризацію на строк після завершення воєнного стану? Чи обов’язково проводити станом на 31.12.2022?
        Коли проводити інвентаризацію у разі крадіжки, знищення (втрати) майна? Оновлені вимоги Положення № 879 та Положення № 419 щодо інвентаризації майна на територіях бойових дій та тимчасово окупованих.
      • Склад інвентаризаційної комісії та вимоги до проведення. Чи можна провести інвентаризацію без присутності матеріально відповідальної особи. Як вийти з ситуації, коли не усі члени інвентаризаційної комісії присутні? На підприємстві один директор – чи може він один входити в інвентаризаційну комісії і чи узагалі доцільно проводити інвентаризацію?
      • Які об’єкти потрібно проінвентаризувати. Чи інвентаризувати активи на відповідальному зберіганні, у дорозі? Як інвентаризуються ОЗ, яку в оренді у інших підприємств?
      • Особливості інвентаризації розрахунків. Чи направляти акти звірки усім контрагентам, незалежно де вони знаходяться. Чи спливає строк давності під час карантину та воєнного стану, щоб визнати заборгованість безнадійною.
      • Інвентаризаційні документи. Які форми використовувати. На які активи, зобов’язання складаються окремі інвентаризаційні описи та акти і чому це важливо для обліку. Протокол інвентаризації, що у ньому потрібно зазначити та коли має підписати керівник.
        Чи достатньо для списання ОЗ, запасів лише інвентаризаційних документів? Чи треба зовнішні висновки (сервісних центрів, СТО)? При руйнуванні через збройну агресію рф чи треба сертифікат ТПП, акт про факт пожежі від ДСНС, акт обстеження нерухомості комісією місцевого органу самоврядування?
        У яких випадках інвентаризаційні документи доводять факт неможливості своєчасно виконувати податкові обов’язки та звільняють від відповідальності.
      • Відповідальність за непроведення інвентаризації.

Облік результатів інвентаризації

      • Інвентаризація основних засобів та нематактивів. Ліквідація (списанні): бухоблік, ПДВ, податок на прибуток. Які документи слід оформити аби не нараховувати ПДВ при ліквідації ОЗ? Чому варто "списувати" об’єкти, яких немає у наявності. Чи списувати повністю замортизовані об’єкти? Чи списувати основні засоби, що перебувають на непідконтрольній території? Які особливості при списанні незавершених капінвестицій?
        Металобрухт – особливості розподілу 2022.
        Оновлені вимоги щодо перегляду строку корисного використання, ліквідаційної вартості та методу амортизації (зміни у НП(С)БО 7, внесені наказом Мінфіну від 26.05.2022 № 148).
      • Інвентаризація запасів. Облік та податкові наслідки нестач та лишків, пересорту (у т. ч. судова практика). Списання через втрату у зв’язку зі збройною агресією рф: хто може скористатися ПДВ-звільненням. Особливості акцизу при списанні ПММ.
        Запаси на непідконтрольній території – можна списати? Треба знецінити? Судова практика за аналогічними ситуаціями 2014 року.
      • Інвентаризація розрахунків. Сумнівні та безнадійні борги. Чи списувати борги ФОП, які припинили діяльність? Заборгованості рф та білорусі – списати чи ні? Що робити з заборгованістю контрагентів з тимчасово окупованих територій?
      • Інвентаризація витрат майбутніх періодів, резервів і забезпечень. Хто може не створювати резерв відпусток? Які особливості інвентаризації резерву відпусток у 2022 через воєнний стан?
      • Інвентаризація на вимогу ДПС. Якщо за результатами такої інвентаризації – нестача, чи виписувати ПН для донарахування ПДВ чи відображати результат лише на основі ППР.

Методика обліку інвентаризації в програмах для автоматизації бізнесу: інвентаризація запасів, ОЗ та НМА, розрахунків з контрагентами

ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА



Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:

  • Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації
  • 300 грн без ПДВ для всіх інших учасників, в тому числі за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Організація, яка до дати проведення онлайн-семінару оформить доступ до одного з вищеперерахованих тарифних пакетів, отримує право на безкоштовну участь

Для перегляду онлайн-семінару "Лекторій" попередня реєстрація обов'язкова.

Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.

Увага! Відеоматеріали доповідей "Лекторію" будуть розміщені на сайті its.bas-soft.eu через декілька днів після семінару. Перегляд доступний користувачам, які мають один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський".

РЕЄСТРАЦІЯ НА ПЕРЕГЛЯД ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ