Ваше запитання до нас

CAPTCHA
(0512) 67-00-97
Миколаїв
Одеса
 
+38 (0512) 67-00-97
Миколаїв
Одеса

Подовження програми лояльності: знижка 30% при придбанні програми "BAS Документообіг КОРП" для користувачів корпоративних продуктів

Подовження програми лояльності: знижка 30% при придбанні програми "BAS Документообіг КОРП" для користувачів корпоративних продуктів

11.01.2024

Всеукраїнською громадською організацією "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) прийнято рішення подовження та розширення програми лояльності для користувачів програмних продуктів BAS, щодо придбання спеціальної поставки програмного продукту "BAS Документообіг КОРП" за акційною ціною, яка буде діяти до кінця 2024 року.

САБ у поточних складних умовах намагається залишатися лояльною до користувачів програм для автоматизації бізнесу та підтримувати ефективність їхнього бізнесу. Наш досвід роботи у періоди криз (економічних, пандемічних чи через війну) доводить затребуваність у бізнесу інструментів електронного документообігу для підтримки віддаленої праці співробітників зі збереженням звичайних переваг спільної роботи над документами (наказами, договорами, замовленнями, заявками тощо), включаючи їх погодження та затвердження.

З огляду на те, що ситуація в економіці України залишається складною, прийнято рішення подовження та розширення програми лояльності для користувачів програмних продуктів BAS, щодо придбання спеціальної поставки програмного продукту "BAS Документообіг КОРП" за акційною ціною!

Наведений нижче програмний продукт можна придбати за зазначеною ціною до кінця 2024 року:

Найменування

Роздрібна ціна,
грн з ПДВ

Business automation software for document management. CORP (special package for corporate users)

54 000,00

Програма "BAS Документообіг КОРП" містить широкий набір можливостей для управління бізнес-процесами, а також спільною (у тому числі і віддаленою) роботою співробітників. Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Документообіг КОРП".

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" можна придбати в електронному вигляді (див. нижче розділ "Порядок продажу"). У комплект поставки входять повноцінна конфігурація "BAS Документообіг КОРП" з усіма необхідними дистрибутивами, документацією, набором пін-кодів, реєстраційною анкетою і користувацькою угодою.

Впровадження електронного документообігу на підприємстві на базі продукту "BAS Документообіг КОРП" дасть швидкий економічний ефект за рахунок зниження матеріальних витрат на підготовку і узгодження як внутрішніх документів, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. Можливості безшовної інтеграції з програмами "BAS ERP" і "BAS Комплексне управління підприємством" або обміну з іншими конфігураціями за правилами, що йдуть в поставці "BAS Документообіг КОРП", дозволять інтегрувати електронний документообіг в корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ

Можливість придбати продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" мають зареєстровані користувачі програмних продуктів:

- "BAS ERP"

- "BAS АГРО. ERP"

- "BAS Будівництво. ERP"

- "BAS Управління холдингом"

- "BAS Комплексне управління підприємством"

- "BAS АГРО. Комплексне управління підприємством"

- "BAS Комплексне управління паливним підприємством"

- "BAS Бухгалтерія КОРП"

З усіма питаннями щодо придбання за акційною ціною, впровадження та супроводу програми "BAS Документообіг КОРП" просимо звертатись до фахівців ТОВ «Арт Софт» за телефонами:

+38 (0512) 67-00-97 (багатоканальний)

+38(099) 159-41-29,

+38(063) 431-62-95,

+38(067) 839-01-18,

+38(096) 285-65-54 (Viber, Телеграмм)

ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ системи електронного документообігу BAS Документообіг КОРП фахівцями ТОВ «Арт Софт»

1. ТОВ «Аскет-Шиппінг» 2017 рік - постачання та первісне налаштування системи, поетапне впровадження за напрямами обліку та автоматизації процесів – вхідна кореспонденція, договірна робота, рахунки постачальників.

2. ДП «Миколаївський морський торговельний порт» 2018 рік - передпроектне обстеження, постачання та первісне налаштування системи, напрями обліку та автоматизація процесів – вхідна, вихідна та внутрішня кореспонденція, договірна робота.

3. ТОВ «Наваль-Логістик» 2019 рік - постачання та первісне налаштування системи, поетапне впровадження за напрямами обліку та автоматизації процесів - вхідна кореспонденція, договірна робота, кадрова робота, накази та розпорядження, оформлення перепусток для контрагентів та їх автотранспорту

4. ПАТ «Миколаївський КХП» (Posco International) 2020 рік - постачання та первісне налаштування системи, поетапне впровадження за напрямами обліку та автоматизації процесів - заявки на витрачання коштів, англомовна локалізація інтерфейсу списку завдань та автоматизований переказ найменування та опису завдань для англомовної користувачів, автоматизований переклад з англійської коментарів англомовних користувачів.

5. ТОВ «Порт Очаков» 2021 рік – поетапне впровадження за напрямами обліку та автоматизації процесів – автоматизація договірної роботи.

6. ТОВ «Смарт Мерітайм Груп» 2021 рік – поетапне впровадження за напрямами обліку та автоматизації процесів – автоматизація договірної роботи з усіх напрямків діяльності.

7. ТОВ «Південь Енерго Збут» 2022 рік – постачання та первісне налаштування системи, впровадження за напрямами обліку та автоматизації процесів - вхідна та вихідна кореспонденція, договірна робота (прибуткові та видаткові договори, акти виконаних робіт).

8. ТОВ «Люкс-Ойл» 2023 рік – передпроектне обстеження, постачання та первісне налаштування системи, безшовна інтеграція з обліковою системою «BAS Малий бізнес», поетапне впровадження за напрямами обліку та автоматизації процесів – обробка Заявки на виділення коштів (погодження, затвердження, виконання), зовнішня кореспонденція, кадрова робота, накази та розпорядження, шаблони друкованих форм.