Лінія консультацій
Центр супроводу групи компаній "Арт Софт" забезпечує підтримку своїх клієнтів - користувачів програмного забезпечення BAS, а також іншіх облікових систем.
Лінія консультацій Центра супроводу групи компаній "Арт Софт" може стати Вашим надійним помічником і партнером, здатним екстрено вирішити виникаючі питання при роботі з обліковими системами в частині ведення бухгалтерського та податкового обліку. Підтримка користувачів надається в рамках Пакетів регулярного супроводу.
Консультанти мають досвід роботи бухгалтерами в різних галузях промисловості, в торгівлі, на різних ділянках обліку. Тому наші консультанти як ніхто розуміють наскільки складно, виконуючи поточну роботу, розбиратися в нюансах роботи з обліковими системами.
Ви можете отримати оперативну допомогу, використовуючи найбільш зручний для Вас спосіб звернення:
- (0512) 67-00-97 (багатоканальний)
- (048) 709-11-79
- (099) 159-41-29,
- (063) 431-62-95,
- (067) 839-01-18
- (096) 285-65-54
За даними телефонними номерами ви можете отримати необхідну Вам інформацію або консультацію, вибравши в голосовому меню один з наступних пунктів:
1 - лінія консультації;
2 - FREDO, M.E.Doc, електронний цифровий підпис;
3 - антивірусні програми, Microsoft, MD Office;
0 - для зв'язку з оператором.
Для використання голосового меню, ваш телефон повинен бути переведений в режим тонового набору, або дочекайтеся відповіді оператора.
Звернення на електронну пошту:
- hline@artsoft.mk.ua (загальна адреса лінії консультацій)
- lk.artport@gmail.com (адреса сервісу ІТС Галузевий АРТ ПОРТ)
Отримати консультацію, або оформити заявку можна з 09:00 до 17:00 у робочі дні. Заявки, що надійшли до електронної скриньки після 17:00 або у неробочий час, обробляються у наступний робочий день.
При зверненні на лінію консультацій (по телефону або електронною поштою) необхідно:
-
повідомити назву організації Покупця;
-
повідомити назву, реєстраційний номер і реліз ПО;
-
чітко сформулювати питання.
Питання, які потребують детального дослідження, повідомлення про виявлені помилки, а також запити на отримання оновлень до програмних продуктів приймаються по електронній пошті.
При описі проблеми рекомендується:
-
якомога конкретніше сформулювати проблему;
-
описати послідовність дій, що призводять до проблеми;
-
описати отриманий результат і пояснити, чим він відрізняється від бажаного;
-
у разі необхідності, повідомити версію операційної системи, додатково використовуване ПЗ, мережеве обладнання, апаратну конфігурацію комп'ютера.
Тривалість консультації по телефону становить не більше 15 хв. Далі фахівець лінії консультацій пропонує оформити Завдання відповідного фахівця.
Дане обмеження - вимушений захід, для того щоб все Клієнти мали рівну можливість додзвонитися і отримати відповідь на своє питання.
Відповідаючи на виниклі питання, фахівець лінії консультацій може відтворити ситуацію, що виникла на своєму комп'ютері. Він дає рекомендації відразу ж або після збору необхідної інформації, повідомивши термін вирішення проблеми і спосіб отримання відповіді (по телефону, по електронній пошті).
Зверніть увагу: Лінія консультацій надає послуги тільки по типових конфігурацій і лише за останні релізів типових рішень. Якщо Ваша конфігурація перестала бути типовий внаслідок модифікацій, і за даними доопрацюванням потрібна підтримка, або вам потрібна додаткова допомога в розширенні функціоналу, фахівець лінії консультацій пропонує оформити Завдання відповідного фахівця.